i luv us.

wuuuhu besöksrekoooord today fast att uppdatering varit som den aa.. varit haha , hann aldrig skriva om midsommar men kan göra de lite snabbt nu, madde kom till mig vid 2 tiden eller nåt hon satt vid datorn och jag klädde på mig (intressant huh?) klart att de är annars skulle du ju inte fortsatt att läsa, ayja sen så ringde syrran och bad mig gå hem till henne och lämna kläder, men nej de orkade vi inte me.. tills hon muta oss me pengar haha. så vi stack dit, fick även ett par solglasögon av henne yey.. & jag o madde va me på tv, känn på den ni! hahahahaa. hade grymt kul på vägen hem, där satt vi me våran eller nej ska inte berätta ni får se videoinlägget i morron, när madde skickat de till mig. men iaf, de va en väldigt lyckad midsommar, dödade grannar med musik, stod och jucka mot allt&alla. skämde ut mig på balkongen framför min fula granne & hans snygga kompisar, som ville att jag och madde skulle komma in till han.. så skulle han ge oss godis? hahaha okej låter som en peddo, men naa han va knappt 18? well well, sen drog madde hemmåt. och jag och martin drog hem till bror, juste sebbe va också me hahaha glömde han. (igen).  åt pizza gjorde vi också, och garvade som fan eftersom att taisto&kale battla varan me din mamma skämt, juste han heter inte taisto utan bhusta rhymes hahahahahah dööör. 

idag har jag inte gjort nåt speciellt, bara vart me martin o garvat när han skadat sig. ont i huvet har jag fått på köpet plus en ny mobil men stör mig sjukt mycke på den, jaja.  i morron bitti åker jag & madde till nyköping! och då jävlar ska vi shoppa.. så ah kommer en massa bilder & kanske videos 2 morrow. puss på er, och hörni.. fortsätt läsa vår blogg så som ni gjort idag.


tyck vad fan ni vill om bilden, vi älskar den. för den visar hur vi är ; onormala.
hahaha & nej de är inte vi som är de lesbiska paret som paulina skrivit om i sin blogg.

Kommentarer
Postat av: Wictoria Lind

Du kan nu vara med i min andra omgång utav tävlingen Veckans Blogg! Nu ännu bättre, alla får länkningar men till finalen så får alla en printscreen. :) Och anledningen till att jag skickar detta till dig är för att du har en fin blogg, kommenterat på min blogg innan eller att du varit med i första omgången! KRAM :D

2009-06-21 @ 14:43:53
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: m'

nice blogg [:

2009-06-21 @ 15:59:49
URL: http://stylemania.blogg.se/
Postat av: Johanna

<b>sv:</b> Men tack :) & detsamma, den var värsta fresh ju!

2009-06-21 @ 16:03:10
URL: http://johansa.blogg.se/
Postat av: mj

vart harru köpt legginsen?

2009-06-28 @ 22:54:32
URL: http://danceholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0