hata vädret.

yyysch.. jag och martin va på väg till ikano vi hade ungefär 3 timmar på oss, allt gick åt .. ja ni vet vart hahaha. snacka om otur, först och främst.. kom vi fram till att man inte kan göra fejk buss sms biljett shalala på min mobil, seeen.. kom vi på att jag inte ville slösa pengar på bussen, ooo sen.. så börja de spöreghhhna, vi missade bussen.. vi blev blöta. vi blev tjuriga, vi tände en cigg. vi blev lugna! så ah efter att vi sprungit runt i regnet ett bra tag så bestämde vi oss för att gå hem till mig, jag åt lite o medans så spela tönten spel på datorn. sen råka jag somna i nån timma, och vi gick ut och satte oss på balkongen. sedan DÖDA vi våra grannar med musik, som jag alltid gör när jag är ensam hemma. osså fick vi sällskap av min bror, och nu har martin stuckit. äntligen!!!! nej skoja hoho.. martin kommer gråta om han läser de här, hejhej martin.


ah blev 2 bilder från idag iaf, första e från precis innan jag somna man ser lite av martins feta huvud också, och andra är från när jag precis vaknat och vid satt på balkongen och drack cola. hahahahah martin blev typ livrädd när jag låg och sov och plötsligt fick ett sms, han typ hoppa till när jag skrek me min finaste ton: VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD?!!?!?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har så grymt snygg klädstil !!!

2009-06-21 @ 23:44:29
Postat av: renate

sv : hahaha tack ;$

2009-06-21 @ 23:49:53
URL: http://rsmf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0